سایبان برقی زنجیری

اجرای دو عدد سایبان برقی زنجیری (کنارهم)

اجرای دو عدد سایبان برقی زنجیری ، توسط گروه تخصصی سایبان شاهد به اجرا در آمده است که میتوانید در عکس بالا یک نمایی از این سایبان برقی زنجیری مشاهده کنید برای اطلاعاتی راجع به پروژه با ما همراه باشید.

مشخصات پروژه ی سایبان برقی زنجیری

?پارچه کره ای pvc رنگ (طوسی)
?اسکلت درجه یک صادراتی سازه ای قوی و بسیار محکم رنگ (طوسی)
?ماکسیمم: 4/00 و 3/20
?بازشوندگی: 3/00
?مکان: کاشانک. (دکتر کریمی)
?سایبان برقی زنجیری یا سایبان برقی مغازه

تفاوت سایبان برقی زنجیری با سایبان چیست؟

سایبان برقی زنجیری تفاوتی که دارد این است که اسم آن فرق دارد طوریکه دو مغازه و یا دو بالکن یا هر محل دیگری مجاور همدیگر باشند و کنار هم سایبان برقی نصب کرده باشند سایبان برقی زنجیری گفته می شود.

سایبان برقی زنجیری باعث می شود که محیط کاملا پوشش داده شود و هیچ نوع عوامل خارجی عبور نکند پس اگر میخواهید دو محلی که مجاور هم هستند سایبان برقی نصب کنید بهتر است سایبان برقی زنجیری را سفارش دهید.

مشتریانی که میخواهند همچین سایبان برقی سفارش دهند بهتر است اسم آن را بدانند تا دقیق سایبان برقی مورد نظر خود را سفارش دهند.

حتی میتوانند یک لوگوی جالب که ادامه دار باشد روی دوتا سایبان نصب کنید تا یک طرح جالبی پیدا کند و ظاهر جالبی به محل نصب بدهد .

این سایبان برقی زنجیری که نصب شده است بسیار کاربردی برای این مغازه به حساب می آید ، چون که تمام سطح را کاملا پوشش داده است .

سایبان برقی زنجیری چیست؟

همانطور که در متن بالا ذکر شد به سایبان برقی های کنار هم بدون کمترین فاصله ای سایبان برقی زنجیری گفته می شود ،

سایبان  برقی زنجیری با طراحی منحصر به فرد در برابر بادهای شدید بیشترین مقاومت را دارد و همین مسئله باعث گردیده تا در مقایسه با سایبان های سیم بکسلی بسیار مقاوم تر باشند و جایگزینی بسیار قوی برای سایبان های سیم بکسلی به حساب می آید و در طول زمان دچار پارگی یا فرسایش نمی شود .

این سایبان به طور اتوماتیک جمع میشود و خطر امکان بلا برای مشتری 0% درصد می شود و دیگر هیچ گونه ضرری سایبان را تهدید نمی کند که برای مشتری عزیزمان هزینه تراشی کند.

مزایای استفاده از سایبان برقی زنجیری چیست؟

?به دلیل قدرت بالای زنجیر در بازوهای این مدل سایبان ، قابلیت پیشروی بیشتر از ۲٫۵۰متر وجود دارد .

?سایبانی زیبا و در عین حال پر قدرت برای انجام انواع پروژه های سایبانی مانند: پروژه های تبلیغاتی ، سایبان های فروشگاهی ، سایبان های پارکینگی و…

?این سایبان به شما این اطمینان را می دهد که دیگر نگران تابش شدید آفتاب و بارش شدید باران نباشید و در هر حالت جوی در امنیت سایبان ما از شرایط لذت ببرید.

?این سایبان در تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است.
?مقدار بازشوی بیشتر این سایبان محیط بیشتری را پوشش میدهد.

این مزایا توانسته رضایت بیشتر مشتریان را به خود جلب کند ، با پرسش و پاسخ از مشتریان شرکت سایبان شاهد از این نوع سایبان برقی نظری جز رضایت نداشتیم پس میتوانید سایبان برقی زنجیری را با کمال رضایت سفارش دهید.

از سایبان برقی قبلی خسته شده ای ، سایبانت کثیف شده؟

اگر از ظاهر سایبان برقی قبلیت خسته شده ای و میخواهید یک سایبان برقی جدید با کارایی و ظاهر جدید داشته باشید کافیست با ما در ارتباط باشید هم برای شما تعویض را به درستی انجام میدهیم هم اینکه اگر نیازی به تعمیر داشته باشد آن را تعمیر خواهیم کرد پس بدون اینکه نگرانی داشته باشید میتوانید یک سایبان برقی نو داشته باشید.

بعضی از مغازه ها هستند که سایبان برقی اشان کثیف شده و تبلیغاتی که روی پارچه ی سایبان برقی به چاپ رساندند دیگر دیده نمیشود و زیر یک عالمه خاک رفته است بهتر است اقدام به شستشوی سایبان برقی بکنید ، با شستشوی سایبان برقی تبلیغات از بین که نمیرود هیچ تازه سایبان برقی جلا پیدا میکند و زیبایی و تبلیغات سایبان برقی شما دیه می شود و در دید رهگذران می افتد.

پس برای تعمیر سایبان برقی ، تعویض سایبان برقی ، شستشوی سایبان برقی در هر نوع و طرحی که باشد هیچ فرقی نمیکند میتوانید با گروه حرفه ای و کاربلد سایبان برقی شاهد در ارتباط باشید تا یک سایبان برقی نو و زیبا به شما تحویل دهند.

بهترین شرکت برای سفارش سایبان برقی چیست؟

بهترین شرکت برای سفارش سایبان برقی با مدل های مختلف سایبان برقی شاهد است ، سایبان برقی شاهد توانسته با تولید و عرضه ی انواع سایبان با سالها تجربه به عنوان بهترین شرکت تولید کننده سایبان برقی به حساب می آید.

سایبان برقی شاهد در طی مدت فعالیت خود با ارائه تجهیزات اوریجینال و عدم استفاده از محصولات تقلبی و همچنین نصب و راه اندازی مهندسی و مطابق با استانداردهای مورد تایید سازندگان تجهیزات توانسته رضایت 99 درصدی مشتریان خود را برآورده سازد.